Tudi v Kopru, Mariboru in Novem mestu akcija »Vidno ima vedno prav« za večjo vidnost najranljivejših udeležencev v prometu

Vidno ima vedno prav

Vidno ima vedno prav Foto: Generali

Potem, ko je zavarovalnica Generali decembra že v Ljubljani osveščala, kako pomembna je vidnost najranljivejših v prometu z akcijo »Vidno ima prav«, nadaljuje te dni še v Mariboru, Kopru in Novem mestu. Tudi v teh mestih namreč lahko opazite plakat s svetlobno 3d-zebro.

V zavarovalnici Generali nadaljujejo svojo skrb za varnost in predvsem vidnost najranljivejših udeležencev v prometu – pešcev, otrok in kolesarjev, še v nekaterih slovenskih mestih. Domiselna svetlobna 3D-zebra, ki se prižge, ko se pešci ali kolesarji približajo plakatu z naslovom akcije »Varno ima vedno prav«, sedaj sveti tudi v Mariboru, Kopru in Novem mestu.


»Voznike, predvsem pa pešce, kolesarje in najmlajše udeležence v prometu opozarjamo, kako pomembno je, da so v teh zimskih dneh, ko tema nastopi prej, dobro vidni. Svetlobna 3D-zebra in akcija Vidno ima vedno prav je nekakšno logično nadaljevanje naših aktivnosti, ki jih izvajamo za večjo varnost udeležencev v prometu. Septembra smo namreč skupaj z Zavodom Varna pot in občinami Velenje, Ptuj in Ljubljana na območjih umirjenega prometa v naštetih mestih postavili prve 3D prehode za pešce v Sloveniji in začeli kampanjo Varno ima vedno prav,« sporočajo iz zavarovalnice Generali.

Vse do 17. januarja 2022 pa je na spletni strani www.generali.com mogoče sodelovati v nagradni igri, ki prinaša simpatične nagrade. Ob spoznavanju nasvetov za večjo vidnost v prometu, si lahko sodelujoči zagotovijo lepe, predvsem pa uporabne nagrade – da bodo v prihodnje v prometu še bolje vidni.

___________________________________________________________________________________________

GENERALI, d. d., ki je v Sloveniji prisotna od leta 1997, je vodilna mednarodna zavarovalnica v Sloveniji in del Skupine Generali. Skupina Generali je eden največjih svetovnih ponudnikov zavarovanj in upravljanja premoženja. Ustanovljena je bila leta 1831, prisotna je v 50 državah sveta, s skupnim prihodkom od premij, ki je leta 2020 presegel 70,7 milijard evrov. S skoraj 72.000 zaposlenimi po vsem svetu in 65,9 milijoni strank ima Skupina vodilni položaj v Evropi in vedno bolj pomembno pozicijo na trgih Azije in Latinske Amerike. V Avstriji, Srednji in Vzhodni Evropi ter Rusiji Skupina deluje preko svoje regionalne pisarne v Pragi. V 13 državah je ena izmed treh glavnih zavarovalnic. Ob zavezi k trajnostnemu delovanju, je Generalijeva ambicija postati vseživljenjski partner svojim strankam, ki ponuja inovativne in prilagojene rešitve v edinstveni distribucijski mreži.

Deli na

Kje se nas sliši:

  • | 94.9 MHz | Ljubljana z okolico
  • | 95.5 MHz | Novo mesto z okolico
  • | 95.5 MHz | Celje z okolico
  • | 96.7 MHz | Sevnica (Posavje)
  • | 95.9 MHz | Brežice, Krško (Posavje)
  • | 88.7 MHz | Dobova, Bizeljsko
  • | Preko sistema DAB+ | po vsej Sloveniji

Kje smo vidni:

  • | Telemach | Kanal 19
  • | Telekom | Kanal 21
  • | T-2 | Kanal 16
  • | A1 | Kanal 24
  • Večina ostalih kabelskih operaterjev
Radio veseljak logotip noga

Vse pravice pridržane © 2024