Andrea Massi Tina Maze športnik leta 2015 Odkrito.si

Andrea Massi je varuška, mala Anouk prava ...

luna-dekle Svet24.si

Tedenski horoskop: Luna nam bo v odnose prinesla ...

sanje Petisvet.si

Tako se bolezen najavi v sanjah!

FOTO1 otroški dodatek Svet24.si

Otroški dodatek, CSD in ministrstvo: kdo skriva, ...

šaban šaulić Svet24.si

VIDEO: Tečejo solze: oglasila se je družina ...

Liam, Miley Cyrsu Najstnica.si

Miley Cyrus delila še več fotografij s poroke

5. Ula Ložar – Fridays - foto Adrijan Pregelj Njena.si

Tekmovalka EME že izdala videospot

n.c.p.

Dobra kuha: Omleta s porom in panceto

por

por Foto: splet

Por je zaradi nizke kalorične vrednosti priporočljivo živilo pri shujševalnih kurah.

Por kot zelenjava ima pikantno, nekoliko trpko aromo, ki nas spominja na čebulo. V kulinariki poznamo štiri vrste pora: spomladanskega, poletnega, jesenskega in zimskega. Med sabo se na videz razlikujejo po dolžini stebla in po barvi listov. Vse sorte pora pa vsebujejo enake sestavine, imajo za por značilen okus in enake hranilne vrednosti. Por je zaradi nizke kalorične vrednosti priporočljivo živilo pri shujševalnih kurah. Dvesto gramov kuhanega pora vsebuje 61 kilokalorij.
Pri nakupu pora bodimo pozorni na listne konice, ki morajo biti sveže in trdne. To pomeni, da ne smejo imeti rjavih lis in ne smejo biti poškodovane, sicer rastlina začne hitro gniti. Če pora ne porabimo takoj, ga lahko shranimo v hladilniku, vendar ne v bližini živil, ki so občutljiva na njegovo aromo.
V kuhinji je zelo uporaben. V hrano ga lahko dodajamo zaradi izboljšanja okusa in vonja. Sicer pa je primeren tudi za pripravo juh (v kosih ali pretlačen), prilog (dušen), zelenjavno-mesnih enolončnic, okusnih solat, testa in raznih vrst pit.
Pri pripravi moramo por dobro očistiti, ker je med listi pogosto zemlja. Če želimo ublažiti porov izraziti okus, ga na kratko blanširamo v rahlo slani vodi. Pri kratkotrajnem blanširanju ohrani svojo izrazito zeleno barvo. Začimbe, ki jih priporočamo pri pripravi porovih jedi, so: lovorjev list, timijan, kari, muškatni orešček, peteršilj, krebuljica in sladka rdeča paprika v prahu.


Omleta s porom in panceto
Sestavine:
6 kosov Jajce - kokošje
1dl Kravje mleko - polnomastno
2 žlici Pšenična bela moka
Sol
Olje - sončnično
3 rezine Panceta
3 kosi Por
Priprava
Jajca ubijemo v skledo, dodamo mleko, moko in sol. Vse sestavine dobro stepemo.

Panceto zrežemo na kockice. Por očistimo in zrežemo na kolobarje. V ponev prilijemo malo olja in prepražimo panceto. Dodamo por in dušimo 10 minut. Na koncu solimo.

Testo razdelimo na štiri dele in vsakega spečemo v ponvi z dvema žlicama olja, najprej na eni, nato še na drugi strani.

Omleto previdno stresemo na krožnik, pol omlete napolnimo z nadevom in prepognemo.