Muzikant iz Dolgega Brda na Triglav

Simon Bučar

Simon Bučar Foto: osebni

Priznani glasbenik in lastnik glasbene šole Bučar je že večkrat dokazal, da ima ogromno kondicije in železno voljo.

Simon Bučar že dolga leta vodi svojo glasbeno šolo. Med drugim so znani po zanimivih izletih s harmoniko, za katere je potrebno tudi kar nekaj kondicije. Tako so njegovi učenci harmonike že z inštrumenti prehodili Postojnsko jamo, do Sedmerih jezer, našo obalo, Simon pa se je lotil posebej zahtevnega projekta. S prijateljem Žigo sta se odpravila peš od doma z Dolgega brda na naš najvišji vrh Triglav. Pot je z njima začel sosed Tine in se jima spet pridružil v zadnjem delu poti. Hodila sta celih 7 dni, prvo noč sta prespala v domu na Govejku, kasneje pa tako v kočah kot v šotoru.

Simon Bučar3.jpg
Simon Bučar
Simon je opisal pot takole:

1. dan: Dolgo Brdo-Mihelčičev dom na Govejku
2. dan: Mihelčičev dom na Govejku-Križna Gora
3. dan: Križna Gora-Kropa
4. dan: Kropa-Spodnje Gorje
5. dan: Spodnje Gorje-Vodnikov dom
6. dan: Vodnikov dom-Triglavski dom na Kredarici
7. dan: Triglavski dom na Kredarici-Aljažev dom v Vratih

Simon je še povedal, da je na Vodnikovem domu letos prvič harmonika in Simon je je zelo razveselil,takoj je na njo zaigral.
Na koči Planika so se srečali s člani Planinskega društva Lendava. Nismo bili dogovorjeni, so pa z dvema izmed njih skupaj načrtovali letošnji glasbeni projekt Glasbene šole Bučar, S harminiko po obrobju treh držav.
Simon se je še nasmejal, da je tretji dan hodil cel dan v japonkah, ker je imel probleme s čevlji, nato pa si na Bledu kupil nove. Z njimi je šlo kot namazano do cilja in nazaj.
Simon Bučar se spominja: " Ko sva razlagala, iz kje sva in od kod sva štartala, nama na poti nekateri sploh niso verjeli. Zelo presenečeni so bili tudi na vrhu Triglava, ko smo se pogovarjali, nekateri so rekli, pa saj sta nora :). So bili pa ljudje na poti, ko sva se ustavljala, prenočila in spraševala za pot zelo, zelo prijazni in so naju z veseljem usmerili, kje morava nadajevati pot.

Že zdaj pa vas Simon Bučar vabi na naslednji projekt, S harmoniko po obrobju treh držav, konec avgusta.

Simon Bučar na Triglavu

Simon Bučar na Triglavu Foto: osebni

Deli na

Kje se nas sliši:

• | 94.9 MHz | Ljubljana z okolico
  • | 95.5 MHz | Novo mesto z okolico
  • | 95.5 MHz | Celje z okolico
  • | 96.7 MHz | Sevnica (Posavje)
  • | 95.9 MHz | Brežice, Krško (Posavje)